سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذابیتهای اکشن فیگور آیرون من

دنیای کامیک، پر از شخصیت‌هایی هستش که هر کدم به یه دلیلی تونستن خودشون رو تو دل ما جا کنن؛ یکی بخاطر قدرتش، یکی بخاطر بامزه‌بودنش، یکی بخاطر هوشش و خیلی از دلایل دیگه. حالا تو این شلوغی و ازدحام شخصیت‌های دنیای هیجان‌انگیز کامیک، یکی هست که خیلی از این ویژگی‌های مثبت رو با هم داره و به همین خاطر هم یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های این دنیا لقب گرفته. مرد آهنی یا تونی استارک، از اون شخصیت‌های دوست‌داشتنی و باحاله که هم تو کتابای کامیک خیلی طرفدار داره و هم وقتی وارد دنیای سینما شد حسابی ترکوند. حالا اصلا ببینیم تونی استارک کیه که انقدر طرفداراش زیادن؟

آنتونی ادوارد استارک که همه تونی استارک صداش می‌کنن، پسر هاوارد استارک و ماریا کالینز کاربونل استارک هستش. پدر این آدم مغرور و البته خودخواه، یه مرد خیلی مایه‌داره که کارخونه‌ی اسلحه‌سازی داره و سلاح‌های ارتش آمریکا رو تامین می‌کنه. تونی، متولد نیویورک هستش و تو 7 سالگی میفرستنش به یه مدرسه‌ی شبانه‌روزی که به قول معروف واسه خودش کسی بشه. از اونجایی که تونی خیلی سخت می‌تونست با کسی ارتباط برقرار کنه و توی جمع‌ حضور داشته باشه، این تنهایی دائمش باعث میشه که به سمت دنیای ماشین‌ها کشیده بشه و بره دنبال این علاقه‌اش. تونی استارک قصه‌ی ما، وقتی 15 سالش بوده، تو موسسه‌ی فناوری ماساچوست ثبت‌نام می‌کنه و توی 19 سالگی، دو تا فوق‌ لیسانس تو رشته‌های مکانیک و مهندسی از این مرکز می‌گیره، اونم با نمره‌های خیلی بالا!

تونی، خیلی خوب و خوش داشته زندگیشو می‌کرده تا اینکه توی 21 سالگی، یکی وحشتناک‌ترین اتفاقای عمرش میفته و پدر و مادرش، تو یه تصادف کشته میشن. بعد از این اتفاق، تونی می‌مونه و یه شرکت خیلی بزرگ که باید بره و مدیریتش کنه. حالا قسمت بدتر ماجرا اینجاست که تونی نه علاقه‌ای به این کار داره و نه حتی استعدادشو؛ بخاطر همین هم تصمیم می‌گیره که از یکی کمک بگیره تا بتونه از پس این کار بربیاد. به نظرتون از کی کمک می‌گیره؟ از منشی شرکت که اسمش پپر پاتس بوده! دیگه شما فکر کن چقدر از این کار سر در نمی‌آورده که منشی شرکت بیشتر از خودش در جریان کارا بوده و تونی بهش ترفیع میده تا بشه دستیار اجراییش و کنترل اوضاع رو تو دستش بگیره.

درسته که بعد از فوت هاوارد، تونی دیگه وارث شرکت میشه و مجبور بوده که مسئولیتشو به عهده بگیره، ولی بجز این، یه دلیل و انگیزه‌ی خیلی مهم دیگه هم وجود داشت که باعث شد تا تونی استارک آستیناشو بالا بزنه و بره سراغ میراث پدر. داستان از این قراره که، تونی فکر می‌کرده که تصادف پدر و مادرش بخاطر ایراد سیستم ترمز ماشینشون بوده و بخاطر همین هم تصمیم می‌گیره که کارخونه‌ی سازنده‌ی این ماشین رو بخره و طراحی این ماشین رو کلا تغییر بده که دیگه همچین اتفاقی واسه بقیه‌ی مشتری‌ها نیفته؛ البته خب بعدا مشخص می‌شه که این تصادف کار یه شرکتی به اسم Republic Oil بوده.

در اسباب بازی فروشی‌ها، یا در کلکسیون دوستانتان اکشن فیگور یا به بیانی عروسک چهره‌های معروفی مثل بتمن یا اسپایدرمن را دیده باشید ودرباره خرید اکشن فیگورکنجکاو باشید.اکشن فیگور دسته ای از اسباب بازی های فیگوردار است و در قالب شخصیت های کارتونی ، ورزشی ، هنرمندان و … وجود دارد، که در قدیم فقط به صورت اسباب بازی برای پسر بچه ها تولید میشدن ولی با گذشت زمان و با ورود هنرمندان به این عرصه اکشن فیگور تبدیل به یک اثر هنری که بیشتر برای کلکسیونر ها و بزرگسالان درست میشد تبدیل شد و جایگاه ویژه ای تو صنعت فیلم سازی نیز پیدا کرد به طوری که بسیاری از فیلم سازان روی فروش کالکتیبل هاشون بعد از ساخت فیلم حساب زیادی باز میکنن.مثل اکشن فیگور بتمن یا اکشن فیگور آیرون من یا همون مرد آهنی خودمون در ضمن با طرح گنجینه دالاران شما میتونید با خرید اکشن فیگور دالاران رشد سرمایه داشته باشید ! و کسب درآمد کنید دالاران به شما تعهد میده آیتم هایی که از شهر جادویی دالاران خریداری کردین رو از شما شهروندان عزیز به قیمت روز خریداری میکنه . کافیه تعرفه هایی که براتون گذاشتیم رو مطالعه کنید و در کنار داشتن کلکسیونی زیبا و چشم نواز از رشد سرمایه خودتون لذت ببرید.